Torsdag i jerez.

Efter vår långa natt åkte vi iväg till utkanten av Jerez och gick på zoo. Det var fint väder och mysigt bland alla djur. Vi filmade massa men kom på att resereportage är nog inte så lätt som vi trodde. Vi försökte i alla fall med att göra ett resereportage i djurparken men här började våra tankar om att vi kanske borde göra mer som en dagbok. Efter att vi sett nästan hela djurparken åkte vi vidare till ett stort ganska nybyggt köpcenter. Tycker man om att shoppa ska man absolut åka hit. Det fanns väldigt många butiker med kläder, skor, accessoarer mm. Det fanns även många restauranger bowling, bio.  Här fanns även butiker som t.ex  HM de hade samma saker här som där hemma. Och så fanns det butiker som hade allt. Vi spenderade fem timmar här och kom ut med många kassar. Efter det var vi väldigt trötta så vi åkte till hotellet för att ta vår siesta. På kvällen blev min första utgång i Spanien. Det var väldigt speciellt men väldigt skoj med. Jag började göra mig inordning tidigt och trodde vi skulle gå ut vid sådär elva. Men de från skolan skulle ringa först. Men de ringde ju aldrig så jag somnade. Vid två väcker Kajsa mig och säger nu är det fest. VA klockan är två och NU ska vi ut? Det var bara till att hoppa in i en taxi och åka iväg. Vi hade jätte kul hela kvällen men var inte hemma förens halv sju. Dom festar tydligen alltid så i Spanien.


En elefant på zoo i jerez.

Sofia filmer djur på zoo.
Sofia filmar djur på zoo.

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0