Hemma

 Jag har börjat lägga in filmen på datorn nu. Det är riktigt kul när man ser allt och minns tillbaka. Men det var väldigt synd att vi hade så otur med vädret. Har planerat att redigera en hel del på jullovet så att filmen blir färdig i god tid. Och nu är det helt bestämt att det blir en spelfilm istället. Vi ska sitta i studion och tänka tillbaka på vår första resa på egna ben. Så det ska bli klipp från när vi sitter och tänker tillbaka och berättar allt och självklart massa klipp från Spanien.  Jag ser hela filmen framför mig nu och vet precis hur den ska bli. Kajsa fick göra ett projektarbete i Spanien så hon har redan fått betyg på det här. Så det är bara jag som jobbar nu. Men Kajsa ville lära sig hur man redigera en film. Så jag ska visa henne hur man gör innan projektet är över.


// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0