Halva filmen är halvt klar.

Ja jullov har vi allt. Men det betyder inte att det står stilla med filmen. Idag satta jag mig vid datorn för att redigera när jag vaknade och nu är det snart ny dag. Och mina ögon blir nog snart fyrkantiga av att ha varit super koncentrerade på datorn hela dagen. Men just nu känner jag mig grymt nöjd med dagens insats. Nästan halva filmen är klar. Men vi ska även lägga in kommentarer från en studio i skolan så halva filmen är halvt klar. Men jag har skrivit upp allt vi ska säga så det kommer nog bli lätt sen när skolan börjar. Få in lite Spanien känsla och berätta om vår fina resa. Och ja det Kajsa skrev är tyvärr sant. Vi fyllde i pappret och sen kom vi på att vi faktiskt inte hade postat det. Jag känner att vi var väldigt osmarta där.  God jul
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0