Första dagen i spanien.

Vi vaknade på våra stolar klockan fem på morgonen för då började det komma folk som skulle åka med sina flyg. Vi försökte ta reda på hur vi skulle ta oss till Jerez. Men tågstationen intill flygplatsen förstod vi oss inte på och tågen gick inte ända till Jerez. Vi fick ta en buss till Malaga city istället för att sedan åka buss till Jerez. Det tog hela fem timmar från malaga till Jerez. Och vi trodde att vi åkt vilse en gång när bussen plötsligt stannar och alla går av. Men det var bara halvägs. Framme i Jerez tar vi en taxi till skolan campus el sabio för att kolla om vi kan bo där som vi blivit lovade tidigare när vi båda var i Sverige. Men nej de hade helt plötsligt ändrat på sina regler så vi fick inte bo där längre. Så vi fick hoppa in i en taxi igen och åka vidare. Vi gick in på ett ibis hotell och de hade lediga rum så vi tog och checkade in. Duschen nästa blev det efter två dagars resande och en natt på flygplats. Sen gick vi för att äta lite och handla lite. När vi kom tillbaka mätta och fräscha tänkte vi att det vore skönt att ta lite siesta och sova lite innan vi bestämmer vad vi ska göra med kvällen. Klockan var sådär 18:00 när vi somnade. Sen sov vi hela natten och vaknade klockan nio dagen efter och fattade inte riktigt hur det gick till. Men nu var vi i alla fall helt utvilade för att börja filma.