En väldigt inaktiv Kajsa rapporterar till tjänstgöring

... eller åtminstone till lite bloggskrivande! Nu har jag inte skrivit sedan min första vecka i Spanien, vilken ägde rum någon gång i mitten på september. Jag förtjänar nog lite skäll, men Sofia har tagit det väldigt lugnt på den fronten - jag klagar inte!
        Sofia har gjort en väldigt bra sammanställning på vår resa som egentligen kan beskrivas som ett stort, fetstilat "OJ". Ingenting blev riktigt som vi hade tänkt, men på ett sätt kan det nog ha varit ännu roligare som det blev nu, vi blev utkastade från skolan, hittade ett minirum på ett minihotell och levde på baguette eller konservburksmat liknande kattmat. Om vi nu sökte efter ett sätt att stärka våra själar och lära oss ta hand om oss själva så är i alla fall alla mål uppnådda!
        Angående vår film som, tro det eller ej, faktiskt var vår huvudsakliga målsättning att färdigställa där nere i södern har vi idag varit på möte med Pelle på Reaktor Sydost. Vi pratade lite om hur de jobbar, men också om att vi ska få ett växthusstöd och att han kommer hjälpa oss en del om vi har problem med redigering eller ideer, det kändes rätt bra - åtminstone fick jag lite uppslag när jag satt där, muy bien!

/K

Och Sofia, det kalla kaffet var en Medium Mocha Frappuchino från en väldigt stor kaffekedja som är standard att handla från när man inte är i Sverige, just för att det kaffet är det enda värda kaffet! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0